Propozice 2017

Propozice 2017

Termín

5.–8. května 2017

Místo

RS Drak, Křižanov (GPS souřadnice: N 49°22.38493′, E 16°6.18647′, mapa střediska)

Cena

  • při přihlášení v termínu do 30. 4. 2017550 Kč (spaní ve vlastním stanu), 650 Kč (lůžko v malé chatce), 700 Kč (lůžko ve velké chatce), 750 Kč (lůžko v hotelu)
  • při přihlášení po 30. 4. 2017800 Kč bez ohledu na to, kde je účastník ubytován

Cena zahrnuje ubytování na 3 noci, stravu 5x denně, účast v turnaji, doprovodné programy. Cestovné si účastníci hradí sami. Níže jsou informace o možnosti získání slevy na jízdenku od ČD.

Přihlášky

Přihlášku za přední hlídku může vyplnit jen velitel, který od organizátorů dostane přihlašovací údaje k elektronické přihlášce. Případné změny můžete na své přihlášce provádět až do uzavření registrace, které proběhne 4. května 2017 v 23:59 hodin.

Nezapomeňte: Kdo se dřív ozve, ten na Ringo jede; kdo zaspí, doma sedí a utře. Kapacita střediska je omezená.

Platba

Bezhotovostním převodem na účet 2200950798/2010 u FIO banky, variabilní symbol je dvouciferné číslo vaší přední hlídky (např 08, 41 atd.). Platbu je nutné odeslat do konce dubna.

Dobrovolníci

Hledáme nadšence, kteří se letos aktivně zapojí do chodu Ringoturnaje a přiloží ruku k dílu. Dobrovolníci se přihlašují samostatně on-line formulářem na stránkách ringoturnaj.cz.

Ubytování

Pro zájemce máme cca 225 míst v chatkách a 80 míst v hotelu. Objednávání míst v chatkách bude probíhat přes internet a bude zahájeno 2. 4. 2017 ve 20:00 hodin. Po rezervování míst v chatkách nebo hotelu je nutné do tří pracovních dnů zaplatit náležité účastnické poplatky, jinak bude objednávka zrušena. Se souhlasem všech ubytovaných účastníků jedné chatky/místnosti je možné, aby v této místnosti na zemi spali účastníci, kteří mají nahlášené ubytování ve stanu.

Stornopoplatky

Objednaná a zaplacená místa ve stanech lze do 30. 4. 2017 zrušit bez stornopoplatku. Objednané a zaplacené místo v chatě a hotelu stornovat nelze. Je ale možné změnit účastníka, pro kterého je místo objednané.

Při odhlášení po 30. 4. 2017 se vrací peníze pouze po předložení lékařského potvrzení o nemoci účastníka. V takovém případě si pořadatel účtuje stornopoplatek 150 Kč, bez lékařského potvrzení činí stornopoplatek 100 % ceny.

Program

Registrace bude probíhat v pátek od 15 hodin a prvním společným jídlem bude páteční večeře. Slavnostní zahájení 20. ročníku Ringoturnaje začne v pátek v 20:00 hodin. Přijeďte včas, ať o to nepřijdete! Každá přední hlídka si na tuto slavnost nachystá svoji vlajku a louč.

Během soboty a neděle budou probíhat turnajové zápasy, turnaj deskových her a doprovodné programy. Každý večer se můžete těšit na společné bohoslužby. V pondělí dopoledne se odehrají finálová utkání a po nich bude následovat vyhlášení výsledků, oběd a odjezd domů.

Turnaj

Hrát se bude v pěti věkových kategoriích:

  • A) Ranger Kids hráči narození 1. 9. 2008 a mladší (3 až 6 hráčů v družstvu)
  • B) Discovery Rangers hráči narození 1. 9. 2005 – 31. 8. 2008 (2 až 5 hráčů v družstvu)
  • C) Adventure Rangers hráči narození 1. 9. 2002 – 31. 8. 2005 (2 až 4 hráči v družstvu)
  • D) Expedition Rangers hráči narození 1. 9. 1999 – 31. 8. 2002 (1 až 3 hráči v družstvu)
  • E) Royal Rangers hráči narození 31. 8. 1999 a starší (1 až 3 hráči v družstvu)

Mladší hráč může hrát ve starší kategorii, starší hráč v mladší nikoli. Každý hráč může být registrován jen v jednom týmu a každý tým může hrát pouze za jednu hlídku  za tu, ke které patří jeho kapitán. Zkontrolujte soupisky vašich týmů (data narození!), abychom nemuseli řešit stížnosti ohledně nedodržení předepsaného věku hráčů!

Co s sebou

Vhodné oblečení a obutí (bude se hrát i za zhoršeného počasí), stan, spacák a karimatku, Bibli, dobrá je i láhev na vodu.

Doprava

Příjezd auty po dálnici D1:

  • sjezd 146 na Velké Meziříčí, z Velkého Meziříčí po silnici 360 přes Mařatice, Kozlov a Křižanov
  • sjezd 162 na Velkou Bíteš, z Velké Bíteše po silnici 37 přes Ořechov a Křižanov

Příjezd vlakem do Křižanova, odkud bude organizována kyvadlová doprava (nebo lze dojít 2,5 km pěšky).

Každá přední hlídka může využít nabídky Českých drah na slevu 10 % na dopravu vlakem. Sleva se uplatní přes korporátní účet v e-shopu ČD. Velitelé, pokud máte zájem o vytvoření účtu k získání této slevy, kontaktujte Zuzanu Fridrichovou do 30. 4. 2017.

Doprovod a doprovodné programy

  • Každá výprava (přední hlídka) musí mít určenou osobu (starší 18 let), která odpovídá za účastníky své skupiny a bude spolupracovat s organizátory v průběhu celé akce.
  • Tradičně vás vyzýváme k přípravě a organizaci doprovodných programů. Své příspěvky konzultujte s Honzou Seidlem.
  • Rozhodčí, hlaste se u Petra Ohlídala.

Oficiální e-mail akce: tym@ringoturnaj.cz

Sláva Bohu a 20. Ringoturnaji Royal Rangers zdar!

Těší se na vás Tým Ringoturnaje RR

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *